sAlam...
hai korang!!!!
akuh nk citer cket nie tntang ari rya taon ni bosan beb..yela spupu aq yg agk kcoh tu xblek ari raya first...xder kwn tok chit chat...biase ar tu...sok bru diowg blek...adoiai..lagi satu taon nie smber pndaptan aq taon gak berkurang...ish sedih taw...papepon aq kne le sdarkn dri yg aq dah tue...ops!!!dah matang bkn tue..huhuhu...
Ok lah wei ADIOS......
Jumaat, 10 September 2010
hari rya YG bOsAn
Dicatat oleh ana~ FATIN di 11:53 PG
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)



0 ulasan:
Catat Ulasan